Vandaag lanceert Vertaalbureau Perfect haar nieuwe huisstijl. Het logo, onze website, de huisstijl en daarmee ook onze kenmerkende kleur – alles is vernieuwd. Na deze makeover is eigenlijk alleen de bedrijfsnaam onveranderd.

What you see is what you get?!

In de meer dan 8 jaar waarin we actief zijn geweest in de vertaalbranche en als bedrijf hebben we veel ervaring en ideeën opgedaan. Het werd tijd om deze nieuwe inzichten te vertalen naar een passende uitstraling. Een uitstraling met meer warmte, gevoel voor taal en vernieuwing. We hebben geen uitvoerig marktonderzoek gehouden maar vooral onze waarden als basis genomen. Uiteraard hopen we dat de huisstijl onze klanten ook aanspreekt, maar na enkele steekproeven hebben we daar alle vertrouwen in. Natuurlijk blijft bij een radicale verandering gelden: wie niet waagt, wie niet wint.

Oude design
 

 

Nieuwe design
 

 

 

Hoe hebben we deze makeover gerealiseerd?

Het begon met het signaleren dat we toe waren aan iets nieuws. De oude huisstijl wierp steeds vaker vragen op. Passen dit logo en deze uitstraling echt bij ons? Wat zouden we dan anders willen?
De eerste stap was gezet. Met behulp van een interactief spel werd het ons duidelijker waar het bedrijf voor staat en wat we de wereld willen vertellen. Hierna zijn de creatievelingen van Goalgorilla aan de slag gegaan en hebben ze onze verwachtingen overtroffen. Naast een mooie huisstijl en website is er een communicatiestrategie neergezet die past als gegoten.

Gerelateerde blogs

15 november 2016
Vertaalbureau Perfect is voor het derde jaar op rij een FD Gazelle. Dat werd bekendgemaakt tijdens de uitreiking van FD Gazellen Awards 2016. Het professionele vertaalbureau met meerdere vestigingen in Nederland heeft voor het derde jaar op rij een...
25 oktober 2017
Wederom iets om trots op te zijn! Voor het vierde jaar op rij mogen we bij Vertaalbureau Perfect binnenkort een FD Gazellen Award in ontvangst nemen. Op donderdag 16 november worden de FD Gazellen Awards 2017 voor de regio Oost uitgereikt tijdens...